TOPlist

Rady,problémy s motory...

Dobrý den, mám alfu 147 1,6 77kw. mám dost velkou spotřebu oleje, asi 1l na 2500 - 3000km. Známej mi měřil tlaky na válcích, na velkých svíčkách naměřil kol 1,5, na malých kol 1,2. je to v pořádku? pokud ano, může být vyšší spotřeba oleje zapřičiněna špatným olejem (total quartz 7000 10w40)? auto jsem koupil před 3 měsíci, uvažuji o vrácení z důvodu skryté vady, pokud bz bzl problém s olejem vážný. Děkuji za radu(y). Tomáš Rejcha
Dobrý den mam alfu 156 1,8 TS a stale mi vypadava simering na klice? nemáte s tím někdo zkušenost?
dobrý den, chci se zeptat, jestli má Alfa 146 boxer 1.4 a 1.6 stejné vstřiky. díky
Dej tam ventilek VW z rezervního kola, ziskáš 20HP navíc smiley
Ahoj Slávo, tak mi to zase začínat zpívat :-D Jak stisknu tu hadici od sání tak to přestane.

Můžeš mi prosím Tě zjistit název toho ventilu a výrobní číslo? Já to prostě nenašel... :-/



Před časem jsem měnil olej a přitom zkontroloval svíčky. Jsou tam tak 50tkm. Na 4. válci byla řádně zamaštěná od oleje a stávalo se mi (echápu, že už to přestalo) že když jsem na dvojku pozvolně přidával, jako by to auto ve 2500-3000 otáčkách jakoby cuklo, jako by nešel jeden válec, ale jakmile tomu šlápnu na krk víc, tak se to v 5-ti tisících nestává... může to mít souvislost s tou zaolejovanou svíčkou? Netěsné pístní kroužky a proto je olej ve spalovací komoře a zaolejovaná svíčka občas nezapálí? Mám za to, že jsi tehdy dělal tlaky ve válcích a to bylo ok, ne?

Díky za odpověď a radu.

Robert
Zdravim,na diagnostice sem byl,ale akorad zjistili ze je lambdasonda studena.Kdyz sem ji vymenil,tak to dela to stejny.A to cidlo se nachazi kde?
zdravim tady michalec skontrolujte si cidlo na vačce a popripade lambdasondu ale zacal bych diagnostikou klidne i zavolejte nebo napište
Zdravím Alfisti . . pořídil jsem si Alfinu GTV 2.0 16V Twvin spark turbo . turbo a sppoustu dalších věcí tam je montováno .. nic méně píši s prozbou ,že kdykoli auto běží na volnoběh ,tak kolísaj otáčky, nechcípne to .... mohl by jste mi někdo poradit ,čím by to asi mohlo být . ? děkuji
zdravim rozvody jsou v pohode ale nechapu jak zkratily ventyly diky
skontrolujte z dvihatka a rozvody ,po udelani hlavy skratily i ventily.s pozdravem michalec
zdravim všechny potřebuji poradit mam alfu 145 1.4 boxer začalo me klapat v motoru a začalo to delat po pretesneni hlav dival jsem se na klikovku tam nic a nevim co s tim motor olej nežere a hlavy jsem nechal srovnat a udelat ventily i driky a nejde ani poznat odkut to cvakani jde aale myslim ze ze středu motoru a nebo by to mohly byt pridřene hydroštely ale nevim dekuji za odpověd
Ahoj potřebuju radu mám Alfu Romeo 147 1.6 T.S ECO.... nastartuju vse ok a při prudším přidání plynu v otáčkách mezi 1000 - 2000 jde na tři válce pak se to chytne to same za jizdy ětšinou musím ubrat hned přidat tim seto chytne nebo podřadím, poradí mi někdo co stim aniž bych musel nadiagnostiku díky dufino11@email.cz
Ahoj potřebuju radu mám Alfu Romeo 147 1.6 T.S ECO.... nastartuju vse ok a při prudším přidání plynu v otáčkách mezi 1000 - 2000 jde na tři válce pak se to chytne to same za jizdy ětšinou musím ubrat hned přidat tim seto chytne nebo podřadím, poradí mi někdo co stim aniž bych musel nadiagnostiku díky dufino11@email.cz
Právě u takových borců s osciloskopem jsem už byl taky a nic nezjistili, neznám v okolí Brna nikoho kdo tomu trochu rozumí..v autorizáku mě navrhli znovu rozdělat celý motor a to už absolvovat nebudu..
Přestaňte měnit věci hokusem pokusem a zajeďte k někomu, kdo má osciloskop. Kdyby jste to udělal hned, nemusel jste utrácet za zbytečnosti a závada by byla už dávno odstraněna. Takhle vás to stojí víc peněz a nervů.
Zdravím Vás pane Michalec, obracím se na Vás s prosbou. Před dvěma lety jsem byl u Vás s Alfou 159 1.9 JTS benzin, řešil jsem chcípání motoru při studeném startu a špatný tah v nízkých otáčkách. Po změření tlaků bylo zjištěno že jeden válec má slabý tlak , ale vzhledem k Vašemu odhadu, že se jedná o pístní kroužky a nákladnost opravy se oprava nakonec u Vás neuskutečnila, jen se provedlo vyčištění motoru čističem na zapeklé p. kroužky. Stav se na nějakou dobu zlepšil ikdyž při ranním startu problém setrvával. Po nějaké době již s autem nešlo jezdit, takže se motor musel nakonec rozdělat. Diagnóza prasklý pístní kroužek na třetím válci, poškozený píst(drážka pístu), přidřené hydroštely a poškozené těsnění pod hlavou. Tyto díly byly vyměněny, tlaky na válcích jsou nyní všechny stejné, nicméně cukání a chcípání pouze při studeném startu nadále setrvávalo..nechal jsem vyčistit vstřiky, vyměnil jsem zapalovací lištu, svíčky, čidlo teploty vody,chvíli se stav zlepšil a po určité době auto opět chcípá. Diagnostika ukazovala doposud sporadické chyby, vynechání 2 a 3 válce( u tohoto motoru chodí spolu a mají společnou lambdu),tyto chyby se v diagnostice objevovali i před rozděláním motoru. Diagnostika taky jednou napsala předehřev lambdy, takže jsem vyměnil ještě obě lambdy související s 2 a 3 válcem(auto má čtyři) po měsíci ježdění se zdálo že závada je odstraněna, bohužel jak začaly venku větší teploty opět při ranním startu auto chcípá. Nevím jestli se může jednat stále o nějaké mechanické poškození motoru , které nebylo odhaleno, nebo špatně opraveno, ale vzhledem k stejným tlakům se mi to nezdá, nebo jestli je to jiná závada spojená s přípravou směsi při studeném startu...opravdu nevím na běžných diagnostikách v servisech je vše v normě.
Děkuji za Váš čas a odpověď, návštěva opět u Vás mě asi stejně nemine.
bud to mate spatne udelane ale ja sy myslim ze vam to jde pres pistni krouzky s posdravem Michalec
Zdravím,
měl bych takový menší dotaz. Nedávno jsem si koupil Alfu 147 1.6 TS 88KW - 152k km najeto. Motor je po GO hlavy - vodítko hlavy, zarovnání, zabroušení ventilů, nove těsnění pod hlavou, nové hlavové šrouby, nové těsnění víka ventilů. Auto jezdí jen na olej Selenia 10W40 K20. Mám s autem najeto cca 1500 km ¨(město i dálníce) a do motoru dolito cca 3-4 litry oleje (navíc černá koncovka mám černou koncovku výfuku a jde z ní i kouř). Tak jsem se chtěl zeptat jestli někdo neví čím to může být a případně na co se tedy zaměřit?
Zdravím,
měl bych takový menší dotaz. Nedávno jsem si koupil Alfu 147 1.6 TS 88KW - 152k km najeto. Motor je po GO hlavy - vodítko hlavy, zarovnání, zabroušení ventilů, nove těsnění pod hlavou, nové hlavové šrouby, nové těsnění víka ventilů. Auto jezdí jen na olej Selenia 10W40 K20. Mám s autem najeto cca 1500 km ¨(město i dálníce) a do motoru dolito cca 3-4 litry oleje (navíc černá koncovka mám černou koncovku výfuku a jde z ní i kouř). Tak jsem se chtěl zeptat jestli někdo neví čím to může být a případně na co se tedy zaměřit?
alfa romeo 166 2,4jtd r.v.2004
Přestaňte měnit věci hokusem pokusem a zajeďte k někomu, kdo má osciloskop. Kdyby jste to udělal hned, nemusel jste utrácet za zbytečnosti a závada by byla už dávno odstraněna. Takhle vás to stojí víc peněz a nervů.
Zdravím Vás pane Michalec, obracím se na Vás s prosbou. Před dvěma lety jsem byl u Vás s Alfou 159 1.9 JTS benzin, řešil jsem chcípání motoru při studeném startu a špatný tah v nízkých otáčkách. Po změření tlaků bylo zjištěno že jeden válec má slabý tlak , ale vzhledem k Vašemu odhadu, že se jedná o pístní kroužky a nákladnost opravy se oprava nakonec u Vás neuskutečnila, jen se provedlo vyčištění motoru čističem na zapeklé p. kroužky. Stav se na nějakou dobu zlepšil ikdyž při ranním startu problém setrvával. Po nějaké době již s autem nešlo jezdit, takže se motor musel nakonec rozdělat. Diagnóza prasklý pístní kroužek na třetím válci, poškozený píst(drážka pístu), přidřené hydroštely a poškozené těsnění pod hlavou. Tyto díly byly vyměněny, tlaky na válcích jsou nyní všechny stejné, nicméně cukání a chcípání pouze při studeném startu nadále setrvávalo..nechal jsem vyčistit vstřiky, vyměnil jsem zapalovací lištu, svíčky, čidlo teploty vody,chvíli se stav zlepšil a po určité době auto opět chcípá. Diagnostika ukazovala doposud sporadické chyby, vynechání 2 a 3 válce( u tohoto motoru chodí spolu a mají společnou lambdu),tyto chyby se v diagnostice objevovali i před rozděláním motoru. Diagnostika taky jednou napsala předehřev lambdy, takže jsem vyměnil ještě obě lambdy související s 2 a 3 válcem(auto má čtyři) po měsíci ježdění se zdálo že závada je odstraněna, bohužel jak začaly venku větší teploty opět při ranním startu auto chcípá. Nevím jestli se může jednat stále o nějaké mechanické poškození motoru , které nebylo odhaleno, nebo špatně opraveno, ale vzhledem k stejným tlakům se mi to nezdá, nebo jestli je to jiná závada spojená s přípravou směsi při studeném startu...opravdu nevím na běžných diagnostikách v servisech je vše v normě.
Děkuji za Váš čas a odpověď, návštěva opět u Vás mě asi stejně nemine.
Zdravím Vás pane Michalec, obracím se na Vás s prosbou. Před dvěma lety jsem byl u Vás s Alfou 159 1.9 JTS benzin, řešil jsem chcípání motoru při studeném startu a špatný tah v nízkých otáčkách. Po změření tlaků bylo zjištěno že jeden válec má slabý tlak , ale vzhledem k Vašemu odhadu, že se jedná o pístní kroužky a nákladnost opravy se oprava nakonec u Vás neuskutečnila, jen se provedlo vyčištění motoru čističem na zapeklé p. kroužky. Stav se na nějakou dobu zlepšil ikdyž při ranním startu problém setrvával. Po nějaké době již s autem nešlo jezdit, takže se motor musel nakonec rozdělat. Diagnóza prasklý pístní kroužek na třetím válci, poškozený píst(drážka pístu), přidřené hydroštely a poškozené těsnění pod hlavou. Tyto díly byly vyměněny, tlaky na válcích jsou nyní všechny stejné, nicméně cukání a chcípání pouze při studeném startu nadále setrvávalo..nechal jsem vyčistit vstřiky, vyměnil jsem zapalovací lištu, svíčky, čidlo teploty vody,chvíli se stav zlepšil a po určité době auto opět chcípá. Diagnostika ukazovala doposud sporadické chyby, vynechání 2 a 3 válce( u tohoto motoru chodí spolu a mají společnou lambdu),tyto chyby se v diagnostice objevovali i před rozděláním motoru. Diagnostika taky jednou napsala předehřev lambdy, takže jsem vyměnil ještě obě lambdy související s 2 a 3 válcem(auto má čtyři) po měsíci ježdění se zdálo že závada je odstraněna, bohužel jak začaly venku větší teploty opět při ranním startu auto chcípá. Nevím jestli se může jednat stále o nějaké mechanické poškození motoru , které nebylo odhaleno, nebo špatně opraveno, ale vzhledem k stejným tlakům se mi to nezdá, nebo jestli je to jiná závada spojená s přípravou směsi při studeném startu...opravdu nevím na běžných diagnostikách v servisech je vše v normě.
Děkuji za Váš čas a odpověď, návštěva opět u Vás mě asi stejně nemine.
ZDRAVIM AKO PRESNE POZNAM ZLU HLAVU A LEBO TESNENIE POD HLAVU MOTORA NA ALFE 33 1.7IE 8V TYP905 R.V 1988. IDE BIELY DYM A VODA Z VYFUKU.
Hledám snímač tlaku oleje u motoru 19jtd



Kde je snímač tlaku oleje u motoru 19jtd prosim. O radu



smileysmiley
Zdravim,mam dotaz.Mam alfu 155 1.6 a drzi mi otacky 1800 za jizdy,kdyz vyradim. A kdyz pribrzduju,tak mi pomalu klesaji. Nevite nekdo co mam delat? Diky za odpoved
zdravim tady michalec skontrolujte si cidlo na vačce a popripade lambdasondu ale zacal bych diagnostikou klidne i zavolejte nebo napište
Ahoj, prosím Vás o radu. Vlastním AR 147 1.6 - 88kw r.v. 2003. Když ráno příjdu do auta bez problému nastartuju. Jedu, chci se někde stavit pro sváču v obchodě, příjdu k autu a zahřátý motor mě nechce nastartovat, jinak normálně točí, jen to prostě nenastartuje. Čidlo teploty jsem vyměnil. A taky mi příjde, že mi habruje teploměr (budík), třeba z 90 mi to klesne na 70 během jízdy. Je to nromální a mohl by mi prosím někdo poradit, co by to mohlo být?
skontrolujte z dvihatka a rozvody ,po udelani hlavy skratily i ventily.s pozdravem michalec
zdravim všechny potřebuji poradit mam alfu 145 1.4 boxer začalo me klapat v motoru a začalo to delat po pretesneni hlav dival jsem se na klikovku tam nic a nevim co s tim motor olej nežere a hlavy jsem nechal srovnat a udelat ventily i driky a nejde ani poznat odkut to cvakani jde aale myslim ze ze středu motoru a nebo by to mohly byt pridřene hydroštely ale nevim dekuji za odpověd
sundejte si vanu a skontrolujte saly ja si mislim ze to bude tam a to klepani je ze ojnice ma uz vuli a pist se nahore dotyka hlavy s pozdravem Michalec
Zdravím vás, mám takový problém z motoru se mi ozívá klepání čim je motor víc teplý tím víc to klepe.Poslouchal sem to i zespodu a nepřijde mi že by to měla být klika klepání vychází spíš někde z horní části .Rozdělal sem motor kontroloval sem ventily a všechyn zajíždějí dobře taky sem vyměnil variátor a olej a pořád je to to samé Natočil sem nějaká videa tak snad to bude alespoŇ na jednom slyšet. http://www.youtube.com/watch?v=hTjg8ENakmQ http://www.youtube.com
Mam velky problem z AR 156 2.4.JTD, stava se mi to velmi casto, ze nemohu nastartovat vubec auto, nafta ok, baterka taky ok, toci hezky, ale motor vubec nechytne... 103 kw, rocnik 2002.... Auto chytne az po 1nebo 2 dnech.... Nechapu, v cem je problem, muze nekdo pomoct ??? Jinak motor bezi dobre, auto slape taky dobre kdyz jede, obcas cukani za jizdy, ale jinak vs ok... Roland Morava
Tak to vypada, ze mam stejny problem, jako tady pise dole Ludek Sikora.... Pomuze nekdo ?? Auto mi stoji uz 2 den na ceste.... Robinson.Crusoe133@seznam.cz
Mam velky problem z AR 156 2.4.JTD, stava se mi to velmi casto, ze nemohu nastartovat vubec auto, nafta ok, baterka taky ok, toci hezky, ale motor vubec nechytne... 103 kw, rocnik 2002.... Auto chytne az po 1nebo 2 dnech.... Nechapu, v cem je problem, muze nekdo pomoct ??? Jinak motor bezi dobre, auto slape taky dobre kdyz jede, obcas cukani za jizdy, ale jinak vs ok... Roland Morava
Zdravím vás, mám takový problém z motoru se mi ozívá klepání čim je motor víc teplý tím víc to klepe.Poslouchal sem to i zespodu a nepřijde mi že by to měla být klika klepání vychází spíš někde z horní části .Rozdělal sem motor kontroloval sem ventily a všechyn zajíždějí dobře taky sem vyměnil variátor a olej a pořád je to to samé Natočil sem nějaká videa tak snad to bude alespoŇ na jednom slyšet. http://www.youtube.com/watch?v=hTjg8ENakmQ http://www.youtube.com
Zdravím, potřeboval by jsem prosím poradit. Mám Alfu 156 1.9JTD a dneska jsem nenastartoval. Stalo se mi to už parkrát že to jen točilo a nic a na po sedmé to chytlo, sice s problémama ale chytlo. Pak jsem dva týdny normálně jezdil bez jakých koliv problému, a dnes dojedu k obchodu, a už jsem nenastartoval tak 15 x jsem to točil a akorád jsem vybil baterku. Neví někdo čím to může být? Žádnou poruchu mi to nepíše , teď nabíjím baterku a uvidíme zítra. :( Díky
Zdravím, potřeboval by jsem prosím poradit. Mám Alfu 156 1.9JTD a dneska jsem nenastartoval. Stalo se mi to už parkrát že to jen točilo a nic a na po sedmé to chytlo, sice s problémama ale chytlo. Pak jsem dva týdny normálně jezdil bez jakých koliv problému, a dnes dojedu k obchodu, a už jsem nenastartoval tak 15 x jsem to točil a akorád jsem vybil baterku. Neví někdo čím to může být? Žádnou poruchu mi to nepíše , teď nabíjím baterku a uvidíme zítra. :( Díky
Zdravím, potřeboval by jsem prosím poradit. Mám Alfu 156 1.9JTD a dneska jsem nenastartoval. Stalo se mi to už parkrát že to jen točilo a nic a na po sedmé to chytlo, sice s problémama ale chytlo. Pak jsem dva týdny normálně jezdil bez jakých koliv problému, a dnes dojedu k obchodu, a už jsem nenastartoval tak 15 x jsem to točil a akorád jsem vybil baterku. Neví někdo čím to může být? Žádnou poruchu mi to nepíše , teď nabíjím baterku a uvidíme zítra. :( Díky
27.11.2014 10:38:18
sobík
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one