TOPlist

Rady,problémy s motory...

zdravim všechny potřebuji poradit mam alfu 145 1.4 boxer začalo me klapat v motoru a začalo to delat po pretesneni hlav dival jsem se na klikovku tam nic a nevim co s tim motor olej nežere a hlavy jsem nechal srovnat a udelat ventily i driky a nejde ani poznat odkut to cvakani jde aale myslim ze ze středu motoru a nebo by to mohly byt pridřene hydroštely ale nevim dekuji za odpověd
zdravím mám 146 1,8 ts 106 kw a nikde na netu jsem to stím motorem neviděl jen ve 156
zdravím potřeboval bych poradit mám alfu 146 1,8 ts 106kw
Když nastartuju tak napohodu nastartuje ale tak po třech minutách to chcípne a pak když to chcu nastartovat znova tak to hned chcípne a když to nechám tak půl hodinky bez pokusu startovat tak to zase chvílu vydrží a chcípne tak nevím čím to je ale občas mi blbla spojka že mi to vzalo spojkovej pedál na podlahu a musel jsem ho vytáhnout zpět ale to si myslím že bude zavzdušněný ale esi to stím nemůže být nějak spojený nevim no
děkuji za rady
Zdravim a muze to byt i spatnym variatorem? Nebo tim ze tam je stary a hodne ridky olej? dekuji predem za odpoved s pozdravem Haris
ahoj haris mas to chycene na klice a nebo spatne udelane rozvody s pozdravem michalec
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013102001
cievky?
Zdravím... mám rozsiahly problém... Mám 156 1.8 T.S 106kW... Motor mám po GO... kompresia 4x12,5. Všetko vymenené. Váha ok, lambda nová, sviečky nové, káble ok. Proste všetko má dobré hodnoty a správne pracuje, po zošliapnutý plynu na studeno plyn nereagoval a strielalo to do výfuku. Diagnostika vyhodila p0170 chybu (fuel trim malfunction) bank1 to sú válce 2a4 bližsie ku baterke. Keď na týchto dvoch valcoch odpojím kontektor z cievok je to bez reakcie... ked odpojim na druhej strany a od rozvodov auto sa adekvatne k tomu sprava neodpaluhe... Zohnal som druhú RJ komplet lebo som mal podozrenie na RJ že nedáva signal na hodenie iskry... po napojení druhej išiel motor na 1-2 valce a plyn nereagoval a nič sa nedeje... chcel som sa spýtať kde mám hladať chybu... ďakujem...
ahoj haris mas to chycene na klice a nebo spatne udelane rozvody s pozdravem michalec
Zdravim prosim vas chci se zeptat mam alfu romeo 156 1,8 TS a neco mi tam klepe a motor nejde do otacek ale jinak na volnobez bezi pekne a otacky nekolisaji mohly by to byt hydrostely? protoze ten olej co tam je je cernej jak bota a taky dost ridkej dekuji predem za odpoved
cus alfaci ma nekdo skusenosti s vyměnou silenbloku horniho u motoru 2.0 16 V 114 KW 156 ? dik za radu .
Tomáši skus nastříkat ty čidla to pomáhá já když mám něco z čidly tak to prostříkám a vetšinou to pomůže :)
Tomáši skus nastříkat ty čidla to pomáhá já když mám něco z čidly tak to prostříkám a vetšinou to pomůže :)
Tomáši skus nastříkat ty čidla to pomáhá já když mám něco z čidly tak to prostříkám a vetšinou to pomůže :)
Zdravym mam alfu 156 Jtd r.v 98

Mam takový malí problém, nechce mi tachometr ukazovat správnou rychlost a ujeté km.

Když třeba jedu 50km tak mi to ukazuje 30km a podobně.Měl jsem to napíchlé na čtečce a tak akorád ukázala obě čidla na levé straně od ABS.

A jiné čidlo jsme nenašli ani na převodovce.

S pzdravem Tomas

Díky za každou odpověď a radu co stím
kdyby byla přidřená klika,bylo by to po vytočení motoru na N slyšt taky?já když ho vytočím na N tak má normální zvuk,respektivě žádné klepání,ale když se to vraci na volnoběžné otáčky tak se ozýva hodne velke klepání,asi variátor...jde to z vrchu,můžu tedy poslat odkaz na video,omlouvám se za nepodepsaný příspevěk předtím
kdyby byla přidřená klika,bylo by to po vytočení motoru na N slyšt taky?já když ho vytočím na N tak má normální zvuk,respektivě žádné klepání,ale když se to vraci na volnoběžné otáčky tak se ozýva hodne velke klepání,asi variátor...jde to z vrchu,můžu tedy poslat odkaz na video,omlouvám se za nepodepsaný příspevěk předtím
sobeslav:můžu poslad i video,teda odkaz na video,abys mohl posoudit,pač si to myslím taky:D ale nejsem si jistej,nejsem mechanik
dobrý deň



mám problém s motorom na a.r. 147 1,6 ts po zahriati ide len na tri valce je čerstvo po výmene sviečok

ďakujem za každú radu
spotřebu mám 100 na 100.Může to být ovlivněno snímačem tlaku v sání?diagnostika hlásí závadu kontrola směsi-bohatá směs.čidlo teploty chladící kapaliny a čidlo teploty sání je ok.

Ahoj.Mám motor 1,4 i.e.Trápí mě velká spotřeba.Poradí někdo?

Zdravim alfaky-Mam takovi mensi problem jedna se oalfu 156 sportwagon 1.8 16V 106kw nechce mi moc tahnout motor nekdy to jede dobre a ba na opak a na volno beh občas jde na 500 otaček a pak na 1000 otaček nevite cim by to mohlo byt napis te mi prosim na semtex.kup@seznam.cz dekuji.
Chtěl bych se zeptat na utahovací moment šroubu ojnic na Alfa 155 2,5 v6.Motor AR 67302.Nevíte kde to najdu?Díky za radu
ahoj Rumcajs mas to uscite pridrene na klice
sobík
Luntis:ahoj,nejsem mechanik,ale podle mě to klika néní,mám stejný problém na 1.6 147čka,ale mě se zdá že mě to jde ze spod,a neklape mi to tolik(NEVÍM PROČ VŠICHNÍ PÍŠETE KLEPÁNÍ,KDYBY MOTOR KLEPAL,TAK SNAD VIBRUJE,TAKŽE POKUD NEVIBRUJE,TAK KLAPE-ZVUK).Když je motor studený,tak vůbec neklape,kdyby to byla klika,tak by asi měla znít hned po nastartování...
Zdravím vás, mám takový problém z motoru se mi ozívá klepání čim je motor víc teplý tím víc to klepe.Poslouchal sem to i zespodu a nepřijde mi že by to měla být klika klepání vychází spíš někde z horní části .Rozdělal sem motor kontroloval sem ventily a všechyn zajíždějí dobře taky sem vyměnil variátor a olej a pořád je to to samé Natočil sem nějaká videa tak snad to bude alespoŇ na jednom slyšet. http://www.youtube.com/watch?v=hTjg8ENakmQ http://www.youtube.com/watch?v=-esQ2A451BE http://www.youtube.com/watch?v=Yj0exOHw0jY ví někdo co by to mohlo být ?
Zdravím... mám rozsiahly problém... Mám 156 1.8 T.S 106kW... Motor mám po GO... kompresia 4x12,5. Všetko vymenené. Váha ok, lambda nová, sviečky nové, káble ok. Proste všetko má dobré hodnoty a správne pracuje, po zošliapnutý plynu na studeno plyn nereagoval a strielalo to do výfuku. Diagnostika vyhodila p0170 chybu (fuel trim malfunction) bank1 to sú válce 2a4 bližsie ku baterke. Keď na týchto dvoch valcoch odpojím kontektor z cievok je to bez reakcie... ked odpojim na druhej strany a od rozvodov auto sa adekvatne k tomu sprava neodpaluhe... Zohnal som druhú RJ komplet lebo som mal podozrenie na RJ že nedáva signal na hodenie iskry... po napojení druhej išiel motor na 1-2 valce a plyn nereagoval a nič sa nedeje... chcel som sa spýtať kde mám hladať chybu... ďakujem...
Zhanim do afy 145 boxeru MAP-senzor neboli snímač tlaku sáni č.6069 04501 poradte kde nebo nabídněte koupím .
RK
dobry den,mam alfu romeo 156 2.5v6 ..mam jeden problem dostal sa mi igelitovy sacok do remenu a nasledne aj do rozvodov ,auto islo zle,malo divny zvuk,skusal som na nom jazdit a hladat pricinu..neskor som otvoril rozvody a zistil ze sacook je aj v nich..auto uz nestartuje,vcera som sa ho snazil nakopnut zadymelo buchlo a uz nejde..mam asi zle nastavene rozvody??nemohol sa zaddret motor??dakujem
sdravim potrebujem poradit mam alfu 156 a mi kolisu otacky a vela mi zerie benzin
pavol
Ahojky Jane H.

Už jsme cukání vyřešili, dala jsem auto do servisu na vstřikovací čerpadla s diagnostikou BOSCH. Zjistili chybné nastavení vstřikovacího čerpadla vhledem k motoru (malý předstih). Závada vzniká i u jiných značek aut s tímto typem čerpadla. Dochází k tomu opotřebením, případně nakroucením hřídele v pohonu čerpadla. Je to běžná závada po ujetí většího počtu kilometrů. Po novém nastavení moje Alfička jezdí zase bezvadně a nemá žádné cukání Huráááá.

Díky za rady a snad moje poznatky také někomu pomůžou. Manka.
Dobrý den. Manko, mám obdobný problém. AR 164, akorát Twin Spark. Za studena po klesnutí otáček do brble z výfuku, po ohřátí už ne. Jenže pokud chci udržovat konstatní rychlost, třeba ve vesnici a nepřidávat, tak v otáčkách cca 2000-2200 to cuká a blikne chyba. Cukne tím stylem, jako by člověk při jízde přiložil nohu na brzdu a zase spustil. Spíš mi to přijde, jakoby se to na ten moment přepínalo do nouzového režimu. Je strašně nepohodlné s tím jet. Při zrychlování to neudělá, ale při lehce zešlápnutém plynu při jízdě ano. Asi nejlepší volba by byla diagnostika. Já mám tip na snímač otáček, jenže někdo zas říká, že kdyby byl tento snímač KO, tak auto třeba ani nechytne nebo tak.
27.11.2014 10:38:18
sobík
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one